Backtrack

Resim
Backtrack Nedir? Ubuntu(->Debian) tabanlı bir Linux dağıtımıdır. Güvenlik uzmanlarının ihtiyaç duyabileceği hemen her tür açık kaynak kod yazılım hazır kurulu olarak gelir. Linux üzerinde KDE/GNOME ya da benzeri masaüstü kullandıysanız Backtrack kullanırken zorluk çekmezsiniz. Masaüstü kullanarak erişilebilecek programların çoğu, komut satırından çalışan program/scriptlerin düzenli menüler haline getirilmiş halidir. Backtrack Linux üç farklı şekilde kullanılabilir; o Hazır CD den çalışma yöntemi(Live CD) o Hard disk ’e kurulum yöntemi o Sanallaştırma  imajları(Vmware, VirtualBox)kullanım yöntemi Tavsiye edilen yöntem; o Backtrack ’i diske kurmak veya sanallaştırma platformlarında çalıştırmaktır. Vulnerability Assesment( Zafiyet Taraması) O Zafiyet taraması bir sistemdeki muhtemel tüm açıkların belirlenmesine yönelik tasarlanmış bir testtir. O Zafiyet taramasında amaç taranan sistemin genel güvenlik görüntüsünü almaktadır. O Zafiyet taraması muhtemel tüm güve

Java SE Ders 1 Ekrana yazma

Evet arkadaşlar Java SE edition eğitimine başlamış bulunmaktayım umarım iyi anlatabilirim.
İlk önce java dili için bir derleyici kuralım ben  NetBeans kullanıyorum indirme adresi için tıklayınız.
Bu derleyiciyi kurduğunuzu varsayarak devam ediyorum. İlk önce temel konulardan gidecem. Kod üzerinde anlatacam umarım verimli olur.


Ekrana yazı yazma
Ekrana yazma kısmında iki adet yazım şekli vardır bunlar
  • Sytstem.out.println
    println olunca ise imleç bir satır aşağıda bekler.
package hafta1;
public class Hafta1 {
    public static void main(String[] args) {
        System.out.println("Bu benim ilk programım");
    }
}
Çıktısı
Bu benim ilk programım
_

  • Sytstem.out.print
    print olunca satır sonunda imleç bekler.

package hafta1;
public class Hafta1 {
    public static void main(String[] args) {
        System.out.print("Bu benim ilk programım");
    }
}
Çıktısı
Bu benim ilk programım_

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

C# formda kayan yazı oluşturma

Java SE Ders 3 Matematiksel İşlemler